תחומי עיסוק

אופטיקה והולכת אור

ייצור רכיבים אופטיים מצריך הבנה מקיפה ומומחיות מוחלטת, לנוכח ההתפתחות האדירה שחלה בשנים האחרונות בסוג הרכיבים והמערכות האופטיות, שיטות הייצור וחומרי הגלם, כמו גם חשיבותם התיפקודית.
למורכבות והתחכום שמספקים כיום הרכיבים האופטיים יש משמעות רבה. רכיבים אלו משולבים במכשור רפואי מתקדם, במסכים למערכות בטחוניות, כאלו המספקים עמידות גבוהה גם בתנאים סביבתיים קשים ו/או ניראות חדה יותר, אמצעי תאורה ייחודיים ועוד.

צוות המהנדסים של Scopustech מספק שירותי תכנון וייצור קפדני של רכיבים אופטיים מתקדמים כגון מוליכי ומגבירי אור, צימודים אופטיים, פריזמות ופריסקופים ואמצעים להשבחת מסכים.
לרכיבים שאנו מייצרים יש תפקיד מהותי במכשור חדשני של מגוון תעשיות – בטחוניות, רפואיות, הייטק ואלקטרוניקה.

מוליכי אור

אנו מציעים ידע בהולכת והגברת אור, בהתאם לדרישות הלקוח; תכנון וייצור אופטיקה ייחודית; מוליכי אור מדויקים למטרות שונות; מוצרים שקופים בעלי מימדים קטנים ומדויקים אשר מובילים את האור דרך גיאומטריות מורכבות ומגבירות את התאורה במקומות הדרושים. ייצורם של מוליכי אור מחייב רמה גבוהה של הנדסה, ייצור וחומרים. מוליכי אור מיושמים במגוון שימושים, כגון בתאורת LED או בתאורה אחורית של מסכי תצוגה.

השבחת מסכים / הרכבות והדבקות בחדר נקי

השבחת מסכי LCD נדרשת למתן שיפור בעמידות לתנאי סביבה ושיפור ביצועים אופטיים במסך,  תהליך ההשבחה מתבצע תוך בחירת הפילטר ו/או השכבות המתאימות ע"פ דרישות הלקוח, התאמת דבק אופטי בהתאם לדרישות הביצוע ההשבחות מקנות שיפור משמעותי בעמידות המכנית ושיפור תכונות אופטיות כגון העצמה של עוצמת האור בעשרות אחוזים בניטים ושיפור ההתנגדות לסנוור .ההרכבות וההדבקות נמצאות בסיבה של חדר נקי עם ISO14844. מעבר לכך, אנו גם מבצעים מתיחה והדבקה של רשתות RFI / EMI לטיפול בתדרים באלקטרומגנטיים.

תהליכי ייצור

  • כיפופים (בחום וקור)
  • טיפולים תרמיים
  • הדבקות מבניות
  • חיתוך, צריבה וחריטה בלייזר
  • פוליש / מירוק
  • הזרקות אופטיות
עוד על תהליכי הייצור

זקוקים לחומר גלם לפרויקט שלכם ?

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

כיצד נוכל לעזור לפרויקט שלך ?

מתלבטים באיזה חומר גלם לבחור? יש לכם פיתוח מיוחד ושונה שמצריך התיעצות? צוות סקופוסטק ישמח לעמדו לשירותכם.

צור קשר