תחומי עיסוק

זיווד פלסטי למכונות

פלסטיק הוא חומר הבחירה ביישומים רבים לנוכח ביצועיו, עמידותו, והתועלת הרבה שהוא מספק ביחס לעלותו.
משפחת חומרי הפלסטיק המגוונת נותנת מענה למטרות וצרכים רבים בייצור מכונות והמיגון הנדרש להם.
ב- Scopustech מייצרים כיסויים מותאמים למכונות (להגנה מהשפעות סביבתיות לא רצויות או לחילופין, להגנת הסביבה מהשפעות המכונה), אריזות יעילות, פאנלים שונים מפולימרים שקופים ועמידים בתקני UL ו- או עם עמידות ל- UV, מיכלים מגוונים, הדבקות אופטיות כמו גם הרכבות ייחודיות.
הייצור שלנו מתאפיין באיכות חסרת פשרות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, הקפדה על עיבוד וגמר מדוייקים ועמידה מלאה בדרישות הרגולטוריות הנחוצות לכל תעשייה.
הניסיון העשיר שאנו מביאים והידע המקיף בפלסטיק ובשיטות הייצור השונות מאפשרים לנו להתאים ללקוחותינו פתרונות ייחודיים שנותנים מענה לצרכים מפורשים.

כיסויים למכונות

ייצור כיסויים למכונות ופאנלים עשויים מפולימרים שקופים. הכיסויים מגנים על המכונות מפני השפעות סביבתיות בלתי רצויות או על הסביבה מפני השפעה לא רצויה של פעילות המכונה, כגון הגנה בחדרים נקיים מפני חלקיקים מקרוסקופיים שנוצרים תוך כדי פעילות המכונה. לכיסויים יש שימוש רב בתעשיות שרגישות להשפעות סביבתיות כמו תעשיות המוליכים למחצה והמכשור הרפואי. הכיסויים נמצאים על פי רוב בחזית המכונה ויש חשיבות רבה לאיכות, עיבוד מדויק וגמר גבוה ונקי. הכיסויים והפאנלים של סקופוסטק עומדים בדרישות גבוהות, כנדרש על ידי לקוחות החברה.

מיכלים

סקופסטק מייצרת מיכלים שקופים מיוחדים מותאמים לדרישת הלקוח. המיכלים מיוצרים בגאומטריות שונות והם משרתים לרוב את תעשיות הדפוס והמכשור הרפואי. המיכלים מצטיינים ברמת אמינות גבוהה.

תהליכי ייצור

  • כיפופים (בחום וקור)
  • טיפולים תרמיים
  • הדבקות מבניות
  • חיתוך, צריבה וחריטה בלייזר
  • פוליש / מירוק
  • הזרקות אופטיות
עוד על תהליכי הייצור

זקוקים לחומר גלם לפרויקט שלכם ?

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

כיצד נוכל לעזור לפרויקט שלך ?

מתלבטים באיזה חומר גלם לבחור? יש לכם פיתוח מיוחד ושונה שמצריך התיעצות? צוות סקופוסטק ישמח לעמדו לשירותכם.

צור קשר